Black Friday, tuo vuoden vilkkain ostospäivä, herättää asiakkaissamme paljon kysymyksiä. Keräsimme asiakaspalvelustamme useimmin kysytyt kysymykset vastauksineen alle.
Tarkentuu myöhemmin
Suosittelemme varsinkin Black Fridayna kirjautumaan asiakastilillesi ennen tilauksen tekemistä, niin pääset katsomaan tilauksesi statuksen suoraan sivuillamme omista tiedoistasi.
Näin saat tiedon tilauksesi statuksesta saman tien, ilman asiakaspalveluun jonottamista.
“Varattu tilaukselle” tarkoittaa, että olet saanut tarjoushintaisen tuotteen itsellesi, ja se odottaa enää tilauksen käsittelyä ja toimitusta.
Mikäli tuoterivin status on jokin muu, se tarkoittaa, että tarjouserä on ehtinyt loppua.
Olemme varautuneet Black Fridayhin varaamalla lisää työvoimaa varastollemme, sillä tämä on vuoden ruuhkaisin päivä. Pyrimme toimittamaan kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti, mutta suuren tilausmäärän takia emme välttämättä saa kaikkia tilauksia matkaan heti perjantaina.
Toivommekin asiakkailtamme ymmärrystä ja kiitämme etukäteen kärsivällisyydestä.
Tavoitteemme on saada kaikki Black Friday-tilaukset liikkeelle tuotekortille merkityn toimitusaika-arvion puitteissa.
Black Fridayn aikana useamman tilauksen yhdistäminen asiakaspalvelun toimesta ei valitettavasti ole mahdollista. Tällä vähennämme asiakaspalveluun ja logistiikkaan kohdistuvaa lisätyötä.
Muistathan, että meiltä löytyy aina maksuton toimitusvaihtoehto, eli voit rohkeasti tilata useammankin paketin.
Tarkentuu myöhemmin
Ei ole. Keskitämme kaikki tarjoukset Black Friday -perjantaihin. Jätämme kuitenkin osan näkyville viikonlopuksi, jos saldoja riittää.
Toivottavasti näistä Black Fridayhin liittyvistä kysymyksistä ja erityisesti vastauksista oli sinulle hyötyä! Muissa kiperissä tilanteissa muistathan, että 24/7 -asiakaspalvelumme auttaa sinua kellon ympäri, joka päivä!